Bram Ladage is al 25 jaar een begrip in Rotterdam IJsselmonde en viert dit op dinsdag 25 februari dan ook met haar zilveren jubileum. Om deze mijlpaal groot én smakelijk te vieren, trakteert Bram Ladage Keizerswaard haar klanten een jaar lang iedere 25ste van de maand op een patatje met snack of drank voor slechts 2,50 euro. Deze traktatie geldt voor iedereen uit de buurt en de bezoekers van Winkelcentrum Keizerswaard.
Bram Ladage Keizerswaard: de nostalgie van verse patat
Elke 25ste van de maand is het feest voor patatliefhebbers in Keizerswaard. Gedurende 2,5 uur, tussen 14.00 en 16.30 uur, zijn alle Bram fans welkom voor een puntzak verse patat met een snack of drank voor slechts 2,50 euro. Volgens Bram Ladage franchisenemer Arthur Toornvliet brengt een bezoek aan de patatkraam in het bruisende winkelhart van IJsselmonde mooie herinneringen met zich mee: ‘’Wat deze jaren vooral zo speciaal heeft gemaakt, zijn de verhalen van onze klanten. Zo horen wij regelmatig grappige Brammomentjes die het écht waard zijn om op te schrijven. Van de energieke jongeren die wekelijks na school een patatje komen halen, tot onze grootste fans die 24 jaar geleden al voor onze kraam stonden”. Om de ‘Bram fans’ te bedanken, vraagt Toornvliet dit jaar de leukste berichten in te zenden via Facebook of op éen van de bij Bram-Ladage-Keizerswaard-gratis-verkrijgbare ansichtkaarten te schrijven. Het jubileumjaar wordt geheel in stijl afgesloten met een exclusieve avond voor de winnende inzendingen met muziek én niet te vergeten de verse patat van Bram.
Bram Ladage en het #BRAMMOMENTJE
Bram Ladage is in 1967 begonnen met een patatkraam op de Rotterdamse markt en inmiddels uitgegroeid tot een sterke formule met 31 winkels in Zuid-Holland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. Bram Ladage is in 2018 begonnen met de introductie van het #BRAMMOMENTJE. Hiermee daagt de patatformule iedereen uit om hun favoriete Brammoment te delen op sociale media.