Kaj Gorgels opent burgerrestaurant Drippy’s in Rotterdam

Kaj Gorgels, o.a. bekend van YouTube en als tv-presentator, slaat een nieuwe weg in. Samen met ervaren horecaondernemer en CEO van De Beren Ad Schaap en culinair influencer Colin Knopper opent hij Drippy’s aan het bekende Stadhuisplein in Rotterdam. Wat kan de gast bij Drippy’s verwachten? De immens populaire smashburgers in verschillende uitvoeringen, een eigentijds interieur én misschien wel een glimp van Kaj Gorgels in het restaurant. “Na maandenlang voorbereiden, proeven en finetunen is het eindelijk zover. Het is fantastisch om iets wat ooit een idee was nu echt te kunnen openen,” deelt Kaj. “Het openen van een eigen restaurant is een jongensdroom van mij. Om dit samen te kunnen doen met doorgewinterde horecaondernemer Ad en culinair genie Colin, is echt de topping op de burger.”

Een sterke samenwerking

De samenwerking tussen de drie ondernemers is stevig geworteld. Ad Schaap, CEO van De Beren en geen onbekende in de horecawereld, kent Kaj al jaren en is overtuigd van zijn inzet en ondernemerschap. “Kaj is veel meer dan een uithangbord. Zijn betrokkenheid en passie voor dit project zijn groot. Zonder hem of Colin had ik deze stap niet gezet,” vertelt Schaap. Colin Knopper, die al naam maakte als culinair influencer, heeft zich o.a. toegelegd op het ontwikkelen van de recepten en smaakcombinaties die Drippy’s uniek maken.

Smashburgers van Drippy’s

Overgewaaid uit de States, winnen smahsburgers ook steeds meer terrein in de Nederlandse horecawereld. De populaire burger dankt zijn naam aan het platdrukken (smashen) van het vlees op de grillplaat, waardoor er een bruine korst ontstaat dankzij de zogenaamde maillardreactie. Dat zorgt voor de karakteristieke en onweerstaanbare umamismaak van de smashburger. Daarbij komt ook dat bij Drippy’s met de best mogelijke ingrediënten wordt gewerkt: het vlees is 100% grasgevoerd rund, het brood is dagelijks gebakken en ook de friet is dagvers. Het team wil zich allereerst in Rotterdam bewijzen en heeft grote plannen voor de toekomst. “We willen niet stoppen bij één vestiging. Dit is het begin van iets veel groters,” aldus Gorgels. “Rotterdam is onze eerste stap, maar we denken zeker verder.”

Marthe Oltheten
PR Consultant & Copywriter
Gerelateerde items
Terug naar overzicht