De Beren, gestart in 1984 met één eetcafé in Rotterdam, is in 40 jaar uitgegroeid tot een geliefde horecaketen met meer dan 80 vestigingen inclusief een succesvolle bezorgtak. Wij werken al ruim 10 jaar mee aan dit succesverhaal door De Beren te ondersteunen in hun communicatie, zowel lokaal als landelijk. Het doel: De Beren positioneren als dé plek voor kwalitatief en betaalbaar eten in een toegankelijke, gezellige sfeer.
- Elk halfjaar brainstorm met het team van De Beren
- Advies over de inzet van PR- en communicatie
- Landelijke en lokale perstrajecten
- Pers en influencers uitnodigen voor persevents
- Gericht pitchen bij relevante media
De geschiedenis van De Beren gaat alweer enkele decennia terug de tijd in. Wat begon als een eetcafé op de Noordsingel in Rotterdam, is inmiddels uitgegroeid tot een begrip door heel Nederland. Sinds 2014 is er een samenwerking op het gebied van PR, waarbij de focus ligt op het creëren van media-aandacht voor o.a. speciale campagnes en nieuwe restaurantopeningen. Met elke nieuwe vestiging wordt de unieke merkervaring van De Beren benadrukt, wat resulteert in gerichte media-aandacht én waardevolle publicaties.
In 2024 werd De Beren verkozen tot 'Bekendste restaurantketen van Nederland', een mooie erkenning die het welverdiende succes weerspiegelt. Een belangrijk aspect van de PR-strategie is het vermogen om niet alleen commerciële boodschappen te verspreiden, maar ook het verhaal achter de acties naar voren te brengen. Dit zorgt ervoor dat journalisten geïnteresseerd blijven, waardoor De Beren steeds op een authentieke manier in de media verschijnt.
Op naar nog vele jaren meeschrijven aan dit succesverhaal!