De Kromme Dissel
De vraag van de klant

Voor de 53ste keer vierde restaurant De Kromme Dissel de uitreiking van de felbegeerde Michelinster. Om deze mijlpaal te vieren, breidde het restaurant uit met een Tuinkamer en opende het 18 luxe suites. De uitdaging voor Today's Specials? Het sterrenrestaurant landelijk onder de aandacht brengen bij zowel culinaire fijnproevers als een breder jonger publiek. De unieke beleving moest op een onderscheidende manier gepositioneerd worden in de media.

Wat hebben we gedaan?
  • Kick-off brainstormsessie met het team van De Kromme Dissel
  • Advies over de inzet van PR- en communicatie
  • Opzetten van een landelijke PR-strategie
  • Uitnodigen van pers en influencers
  • Gericht pitchen bij relevante media

Om deze bijzondere uitbreiding landelijk onder de aandacht te brengen, startten we met een creatieve brainstorm bij De Kromme Dissel. De focus? Storytelling en beleving: dineren, overnachten en ontbijten op sterrenniveau.

Na de uitreiking van de 53e Michelinster volgde een landelijk perstraject, inclusief persbericht en slimme PR-strategie. Naast culinaire fijnproevers wilden we ook millennials uit de Randstad bereiken. We hebben bijelkaar 50 journalisten en influencers uitgenodigd om te komen genieten van de complete Kromme Dissel ervaring. Dankzij een mix van media-aandacht en influencermarketing – met o.a. social media publicaties van influencers: Jan Versteegh, Maxime Meiland en Gaby Blaaser – werd De Kromme Dissel breed uitgelicht in o.a. het AD, Quote en Brand New Magazine. Dit zorgde voor een groot bereik in verschillende media. In totaal is er een mediawaarde van ruim €136.000,-

De luxe suites en de Tuinkamer werden enthousiast ontvangen. Gasten genieten nu niet alleen van een sterrenwaardig diner, maar ook van een stijlvolle overnachting en een verfijnd 5-gangenontbijt. Dankzij deze campagne is De Kromme Dissel dé plek waar gastronomie, luxe en comfort samenkomen.

We kijken met trots terug op deze succesvolle campagne. Want laten we eerlijk zijn: een complete sterrenbeleving als deze verdient alle aandacht!

OOK ZO’N VRAAGSTUK?
Neem contact op met
!
Gerelateerde Items
Terug naar overzicht